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This book provides insight into the implementation of Life Cycle approaches along the entire business value chain, supporting environmental, social and economic sustainability related to the development of industrial technologies, products, services and policies; and the development and...
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Worum geht es? -- Das UX-Management-Framework: Was gehört dazu, wirklich nutzerzentriert zu sein? -- Der UX-Status-Quo: Wie bereit ist meine Organisation für User Experience? -- Die UX-Vision: Wohin soll die Reise gehen? -- Menschen: Wie verändern sich Teamzusammensetzungen und Kompetenzen?...
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Chapter 1. Trends of Emerging Technologies in the Fashion Product Design and Development Process (Young-A Lee) -- Chapter 2. Material Innovation with Technologies (Huantian Cao) -- Chapter 3. Wearable Technology in Fashion (Sumin Koo and Youngjin Chae) -- Chapter 4. 3D Printing and Additive...
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Benedikt S. Höckmayr explores the unique characteristics of service systems in the digital age and provides generalizable guidelines for engineering these complex entities. The author contributes towards understanding the socio-technical mechanisms that lead to according novel digitally enabled...
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Identification of barriers in the user innovation process -- Criteria for distinction of barriers and resource-based problems -- Analysis of moderating effects of innovators’ openness on product properties
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Unmasking promising practices for co-creation in the high-tech domain from the provider’s perspective -- Exploring business customers’ value within the co-creation process -- Designing a toolkit for the co-creation of high-tech products, using a design-oriented approach to build an artefact
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Theoretical Background on Mass Customization Research -- Fundamentals of Culture Research -- Cultural Influence on Consumer Behavior Under Mass Customization -- Cultural‐bound Interest in Mass Customization – survey -- Cultural‐Bound Actions in Mass Customization – experiment. .
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Dieses Lehrbuch macht Studierende und Lehrende aller Ingenieurdisziplinen mit den für sie relevanten betriebswirtschaftlichen Grundlagen und Methoden vertraut. Da die Entwicklung neuer Produkte meist langwierig und mit hohem Geldeinsatz verbunden ist, wird es immer wichtiger, dass sich...
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In diesem Buch stellt Stefan Kehl erstmals ein ganzheitliches Konzept zur technischen Unterstützung durchgängiger Produktentwicklungsprozesse unter Berücksichtigung der Wiederverwendung und transparenten Änderbarkeit von Produktbestandteilen in unternehmensübergreifenden...
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Performance beider Partner widerspiegelt und messen lässt. Um die Wertsteigerungen aus Ressourcenzusammenschlüssen für beide …
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