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Strategic Issues in Advertising, Branding and Communication -- Integrated Marketing Communications: A Test for Different Levels of Strategic Consistency -- Evaluation and Feedback Effects of Limited Editions in FMCG Categories -- How Multinational Enterprises Develop their Advertising Strategy...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425027
Dieses Buch stellt wissenschaftliche Fortschritte in den Bereichen Einkauf, Materialwirtschaft, Supply Chain Management und Logistik vor. Es ist zugleich Tagungsband des an der Universität Mannheim durchgeführten 11. Wissenschaftlichen Symposiums "Supply Management“ des Bundesverbands...
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Neue Entwicklungen in der Mobilität, insbesondere der Übergang in die Elektromobilität, stellen Wissenschaft und Wirtschaft vor große Herausforderungen. Es bedarf konsequenter und koordinierter Anstrengungen vieler Experten, insbesondere aus der betriebswirtschaftlichen und...
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Wissenschaftliche Forschungsbeiträge -- Anbieterverlässlichkeit als Kriterium für Beschaffungsentscheidungen im Business-to-Business-Bereich -- Erfolgsfaktoren cross-funktionaler Zusammenarbeit in der Lieferantenauswahl -- Supply Chain Design unter Berücksichtigung ökologischer...
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Der achte Band „Supply Management Research“ stellt wissenschaftliche Fortschritte in den Bereichen Einkauf, Materialwirtschaft, Supply Chain Management und Logistik vor. Er ist zugleich Tagungsband des an der Universität Würzburg durchgeführten „8. Wissenschaftlichen Symposiums Supply...
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A Revolution in Infrastructure Network Research and Engineering? -- Networks and Dynamics: The Structure of the World We Live In -- Modeling Large Scale and Complex Infrastructure Systems as Computable Games -- Dynamic Competition on Networks: Differential Variational Inequalities, Limited...
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This book provides insight into the implementation of Life Cycle approaches along the entire business value chain, supporting environmental, social and economic sustainability related to the development of industrial technologies, products, services and policies; and the development and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012693737
innovation and intellectual property. Scholars from leading worldwide institutions use quantitative methods and advanced survey … techniques to explore the complex relationship between patents, innovation, venture capital and scientific research. The book … focuses on three broad issues: the valuation of patents, the transfer of knowledge, and the management of innovation and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012054028
Innovationsschutzmaßnahmen im Kontext von Produktpiraterie -- Branchenverbände als Innovationsplattform -- Management of the Innovation Process …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014579
The International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management is sponsored by the Chinese Industrial Engineering Institution, CMES, which is the only national-level academic society for Industrial Engineering. The conference is held annually as the major event in this arena....
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