Showing 1 - 10 of 113
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011309670
Durch die Zunahme an zur Verfügung stehenden Kanälen und Arten, um diese in Anspruch zu nehmen, haben Kunden heute eine beispiellose Zahl an Interaktionsmöglichkeiten, wenn sie sich über Produkte und Dienstleistungen informieren, diese kaufen und nutzen. Indem Kunden die Diversität der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012196159
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001678868
An approach for capturing unobserved customer heterogeneity in structural equation modeling is proposed based on partial least squares. The method uses a modified finite-mixture distribution approach. An empirical analysis using quality, customer satisfaction and loyalty data for convenience...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014033563
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003835131
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009629140
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011885338
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009375667
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012177831