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Eine möglichst vollständige Erfüllung von Kundenanforderungen und eine Differenzierungvon Wettbewerbern sind zwei Faktoren, die produzierende oder dienstleistungsanbietendeUnternehmen beeinflussen (Böhmann und Krcmar 2007,Leimeister und Glauner 2008). Deswegen ändern viele Unternehmen ihre...
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Managing the information flow within a big organization is a challenging task. Moreover, in a distributed decision …
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This paper discusses the necessity of models including complex adaptive systems in order to eliminate the shortcomings of neoclassical models based on equilibrium theory.
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The behavior of boundedly rational agents in two interacting markets is investigated. A discrete-time model of coupled financial and consumer markets is described. The integrated model is then used to investigate feedback effects between the coupled markets. In particular, the influence of the...
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This paper integrates market research within this lead user methodology and report a test of it in the rapidly evolving field of computer-aided systems for the design of printed circuit boards (PC-CAD).
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This papers publishes a case study of JPS Medica Corporation. It deals with the global product development and the market launch in the orthopaedics implant business.
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as a new organizational kind for users of electronic communication media ... …
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Erfolgreiche Unternehmen haben eines gemeinsam. Ihre Produkte und Dienstleitungen oder wenigstens eine(s) davon sind bei bestimmten Kunden besonders gefragt. Der Erlös solcher Produkte erbringt dem Unternehmen mehr als es für dessen Bereitstellung aufwenden muß. Der erwirtschaftete Gewinn...
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Im Konfigurationsprozess individualisierbarer Produkte im Electronic Commerce nutzt der Endkunde Produktkonfiguratoren, um seine Produktvorstellungen in eine spezifische Produktbeschreibung zu überführen, indem er Produktoptionen mit Optionswerten belegt. An Hand dieser Optionsmöglichkeiten...
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