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Social web
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Marketing management
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Kundenzufriedenheit
251
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249
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Electronic Commerce
247
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232
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211
Customer integration
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199
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Dienstleistungsqualität
181
Service quality
181
Brand management
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Markenführung
174
Customer value
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Kundenwert
146
Business network
143
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Undetermined
637
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26
Type of publication
All
Article
5,080
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Article in journal
24,048
Aufsatz in Zeitschrift
24,048
Hochschulschrift
5,964
Book section
5,081
Thesis
4,128
Graue Literatur
3,732
Non-commercial literature
3,732
Working Paper
2,522
Arbeitspapier
2,397
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
2,171
Collection of articles of several authors
2,114
Sammelwerk
2,114
Aufsatzsammlung
1,736
Lehrbuch
1,628
Textbook
1,250
Case study
1,196
Fallstudie
1,196
Bibliografie enthalten
986
Bibliography included
986
Konferenzschrift
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Ratgeber
611
Guidebook
544
Handbook
392
Handbuch
392
Conference proceedings
296
Bibliographie
283
Amtsdruckschrift
281
Government document
281
Statistik
234
Conference paper
233
Konferenzbeitrag
233
Statistics
217
Collection of articles written by one author
180
Sammlung
180
Glossar enthalten
164
Glossary included
164
Wörterbuch
131
Festschrift
124
Fallstudiensammlung
122
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Language
All
English
2,762
German
2,300
French
16
Italian
2
Spanish
1
Swedish
1
Author
All
Bruhn, Manfred
43
Homburg, Christian
30
Stauss, Bernd
23
Töpfer, Armin
23
Reichwald, Ralf
19
Georgi, Dominik
18
Meyer, Anton
18
Hippner, Hajo
17
Bauer, Hans H.
16
Wilde, Klaus D.
16
Helmke, Stefan
15
Piller, Frank T.
14
Uebel, Matthias
14
Hadwich, Karsten
13
Huber, Frank
13
Krafft, Manfred
13
Ratten, Vanessa
13
Stock-Homburg, Ruth
13
Link, Jörg
12
Ahlert, Dieter
11
Diller, Hermann
11
Günter, Bernd
11
Herrmann, Andreas
11
Hennig-Thurau, Thorsten
10
Keuper, Frank
10
Kleinaltenkamp, Michael
10
Meffert, Heribert
10
Reinartz, Werner J.
10
Silberer, Günter
10
Belz, Christian
9
Büttgen, Marion
9
Kumar, V.
9
Matzler, Kurt
9
Rennhak, Carsten
9
Baier, Daniel
8
Fournier, Susan
8
Mann, Andreas
8
Backhaus, Klaus
7
Buhl, Hans Ulrich
7
Edvardsson, Bo
7
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Institution
All
Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
1
Published in...
All
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
46
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
40
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
36
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
30
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
27
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
24
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
21
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
19
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
19
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
18
Kundenorientierung im Touristikmanagement
18
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
18
Handbook of research on customer engagement
17
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
17
Virtual environments for corporate education : employee learning and solutions
17
Handbook of research on customer equity in marketing
16
Handbook of research on new product development
16
Human factors and ergonomics in consumer product design : methods and techniques
16
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
16
Virtual worlds and e-commerce : technologies and applications for building customer relationships
16
Electronic Services
15
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen
15
Synthetic worlds : emerging technologies in education and economics
15
Customer engagement : contemporary issues and challenges
14
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
14
Managerial challenges and social impacts of virtual and augmented reality
14
The PDMA handbook of new product development
14
Commercial transactions in the virtual world : issues and opportunities
13
Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen
13
Erfolgsfaktor Kundenorientierung : aktuelle Ansätze in der Vermögensberatung aus Sicht unterschiedlicher Marktteilnehmer
13
Interaktionen im Dienstleistungsbereich
13
Product research : the art and science behind successful product launches
13
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
13
Service innovation : novel ways of creating value in actor systems
13
Customer Management : Vertriebs- und Servicekonzepte der Zukunft
12
Marketing für Innovationen : wie innovative Unternehmen die Bedürfnisse ihrer Kunden erfüllen
12
Consumer-brand relationships : theory and practice
11
Handbook of relationship marketing
11
Handbuch Kundenbindungsmanagement
11
Insights, innovation, and analytics for optimal customer engagement
11
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less ...
Source
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ECONIS (ZBW)
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Dual perspectives on the role of market orientation in new product development
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Qualitätsmanagement für wissensintensive Geschäftsprozesse
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Wissensarbeit : zwischen strengen Prozessen und …
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Persistent link: https://www.econbiz.de/10010429410
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5
User-centered design : why and how to put users first in software development
Wallach, Dieter
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Scholz, Sebastian C.
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Software for people : fundamentals, trends and best …
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6
Ausgewählte Ansatzpunkte zur Entwicklung innovativer Strategien im Handel
Rose, Peter M.
- In:
Marktorientierte Problemlösungen im …
,
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2010
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7
User experience-driven wireless services development
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Product research : the art and science behind …
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2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003977214
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8
Challenges in integrating voice of the customer in advanced vehicle development process : a practitioner's perspective
Rajagopalan, Srinivasan
- In:
Product research : the art and science behind …
,
(pp. 199-209)
.
2009
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9
Brand communities and new product adoption : the influence and limits of oppositional loyalty
Thompson, Scott A.
;
Sinha, Rajiv K.
-
2010
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10
Engineer-to-order : a maturity concurrent engineering best practice in improving supply chains
Addo-Tenkorang, Richard
;
Eyob, Ephrem
- In:
Customer-oriented global supply chains : concepts for …
,
(pp. 112-128)
.
2012
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