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Working Paper
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Arbeitspapier
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Hochschulschrift
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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Fallstudie
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Konferenzschrift
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Amtsdruckschrift
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Government document
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Lehrbuch
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
602
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Sammlung
411
Ratgeber
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Statistik
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219
Handbuch
219
Statistics
196
Article
194
Glossar enthalten
147
Glossary included
147
Forschungsbericht
128
Market information
120
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239
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21
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2
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2
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1
Undetermined
1
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Wildner, Raimund
9
Meffert, Heribert
7
Duserick, Frank G.
6
Crew, Michael A.
5
Altmann, Jörn
4
David, Esther
4
Gabriel, Roland
4
Görgmaier, Dietmar
4
Lips, Peter
4
Scheer, August-Wilhelm
4
Schiefer, Gerhard W.
4
Seitz, Juergen
4
Babin, Gilbert
3
Engelhardt, Werner Hans
3
Engelien, Martin
3
Gersch, Martin
3
Hansen, Ursula
3
Huemer, Christian
3
Schwartz, Robert A.
3
Spath, Dieter
3
Zahn, Erich
3
Adrian, Luise
2
Backhaus, Klaus
2
Betts-Outland, Harriette
2
Bockelmann, Anna-Christina
2
Brennan, Timothy John
2
Buhl, Hans Ulrich
2
Bürsner, Simone
2
Cooper, Russel
2
Cooper, Russel John
2
Dangelmaier, Wilhelm
2
Filipe, Joaquim
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Fischer, Lutz
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Foschiani, Stefan
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Frew, Andrew J.
2
Graf, Christian
2
Gräbe, Sylvia
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Gázquez-Abad, Juan Carlos
2
Heinritz, Günter
2
Hennig-Thurau, Thorsten
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Institution
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International Telecommunications Society
10
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
9
American Marketing Association
7
Deutscher Dialogmarketing Verband
6
European Association of Agricultural Economists
6
Competence Center E-Commerce <Bochum>
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Deutsche Verkehrswissenschaftliche Gesellschaft
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International Conference on E-Business <6, 2007, Wuhan>
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International Conference on E-Business <7, 2008, Wuhan>
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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Thüringen / Landesregierung
4
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
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Bundesarbeitsgemeinschaft der Mittel- und Großbetriebe des Einzelhandels
3
Bundesvereinigung Logistik
3
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3
Deutsches Institut für Urbanistik
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3
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Ministerial Conference A Borderless World: Realising the Potential of Global Electronic Commerce <1998, Ottawa>
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American Council on Consumer Interests
2
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2
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2
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2
European Marketing Academy
2
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2
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Hans-Böckler-Stiftung / Arbeitsgruppe Klima, Umwelt, Zukunft
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Institut für Weltwirtschaft
2
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Lecture notes in business information processing : LNBIP
22
Bericht der GfK-Tagung : vom ...
9
Lecture notes in computer science
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Communications in computer and information science
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Arbeitsbericht / Akademie für Technikfolgenabschätzung in Baden-Württemberg
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Developments in marketing science: proceedings of the Academy of Marketing Science
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Proceedings of the ... Symposium of the European Association of Agricultural Economists
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Rostocker Hefte zur Unternehmungsführung
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Schriften des Vereins für Socialpolitik : SVS
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Springer Gabler Research
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Development of new empirical insights in consumer-retailer relationships within online and offline retail environments : introduction to the special issue
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eCommerce aus Verbrauchersicht : Europa vor dem Megaboom? ; Jahrestagung 2000 der GfK-Nürnberg e.V. ; [Bericht der GfK-Tagung vom 7. Juli 2000 in der Meistersingerhalle Nürnberg]
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contributor
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Persistent link: https://www.econbiz.de/10001522649
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Marketing and competition in the information age : proceedings of the 28th EMAC conference, May 11 - 14, 1999, Humboldt University Berlin
Hildebrandt, Lutz
(
ed.
)
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001530954
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4
Electronic marketing, electronic shopping : the electron. media in marketing and sales ; conference proceedings
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000709153
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5
The market makers : how retailers are reshaping the global economy
Hamilton, Gary G.
(
contributor
)
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008654623
Saved in:
6
Entwicklung des Einzelhandels in der Metropole Berlin
Ring, Peter
(
revision
)
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1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013453508
Saved in:
7
Advances in national brand and private label marketing : fourth international conference, 2017
Martínez-López, Francisco J.
(
ed.
); …
-
International Conference on Research on National Brand …
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011664011
Saved in:
8
Stadt gestalten durch public private partnership : moderne Planungsprozesse am Beispiel der Einzelhandelsentwicklung
Belina, Peter
(
ed.
);
Fischer, Ralf
(
contributor
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-
2001
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9
Special issue: New contributions to retail payments : conference at Norges Bank (Central Bank of Norway) 14–15 November
New Contributions to Retail Payments: Conference at …
- In:
Journal of banking & finance
34
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2010
)
8
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pp. 1729-1826
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10
Konsum 2020 : Perspektiven für Hersteller, Handel und Verbraucher ; Tagung 2008 des GfK-Nürnberg e.V. ; [Bericht der GfK-Tagung vom 26. Juni 2009 im CongressCenter Nürnberg]
Wildner, Raimund
(
contributor
)
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009510482
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