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Bibliografie enthalten
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Glossar enthalten
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Market information
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Bruhn, Manfred
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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Ecademy CH
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International Conference on Halal Development <1., 2020, Malang>
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Nomos Verlagsgesellschaft
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Verlag Franz Vahlen
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EHP Edition Humanistische Psychologie
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Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
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Multi-channel marketing, branding and retail design : new challenges and opportunities
McIntyre, Charles
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Melewar, T. C.
(
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2016
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Towards cross-channel management : strategic, structural, and managerial challenges for multi-channel retail incumbents
Brunner, Felix
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2013
Konsumentenverhalten
bietet Multi-Channel Händlern die herbeigesehnte Möglichkeit, sich gegen die schnellwachsenden Pure-Online Player zur …
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Wechselwirkungen im Multi-Channel-Vertrieb : empirische Ergebnisse und Erkenntnisse zum
Konsumentenverhalten
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Understanding your buyer persona
Cruz, Ana
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Karatzas, Stelios
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Digital and social media marketing : a results-driven …
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(pp. 69-93)
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Handel 4.0 – Trends für eine nachhaltige Kundenbindung
Müge, Memis
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Georg, Stefan
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2018
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1. Auflage
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E-commerce : a platform for integrated marketing ; case study on U.S. retailing
Schmidt, Inga D.
;
Döbler, Thomas
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Schenk, Michael
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Consumer responses to virtual- and real-world retail environment convergence : implications for design-based interventions
Harwood, Tracy
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Jones, Martin
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Multi-channel marketing, branding and retail design : …
,
(pp. 219-246)
.
2016
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Retail Business in Deutschland : Perspektiven, Strategien, Erfolgsmuster ; mit Berichten und Fallstudien von Aldi, Conley's, DocMorris, Lush, Metro und Zara
Riekhof, Hans-Christian
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ed.
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Exploring omnichannel retailing : common expectations and diverse realities
Piotrowicz, Wojciech
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