Showing 1 - 10 of 411
Konsumentenverhalten bietet Multi-Channel Händlern die herbeigesehnte Möglichkeit, sich gegen die schnellwachsenden Pure-Online Player zur …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010256377
Online retailing is lacking the opportunity to touch and try tangible products before purchase. Thus, a complete judgement of the main product characteristics is not possible and customers’ uncertainty increases. In case that the ordered products do not fulfill the expectations, consumers...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012019222
The widespread digitization of consumers' daily lives creates a plethora of digital traces of consumers’ product-related behaviors. These traces have the potential to be turned into meaningful communicative and observable content by the services that possess them. For example, Spotify displays...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012130717
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012104595
Durch die Zunahme an zur Verfügung stehenden Kanälen und Arten, um diese in Anspruch zu nehmen, haben Kunden heute eine beispiellose Zahl an Interaktionsmöglichkeiten, wenn sie sich über Produkte und Dienstleistungen informieren, diese kaufen und nutzen. Indem Kunden die Diversität der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012196159
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011667623
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011385357
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003564847
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003743726