Bewertung und Gestaltung von Prozessen im Kundenbeziehungsmanagement
Alternative title: | Evaluation and design of processes in customer relationship management |
---|---|
Year of publication: |
2011
|
Authors: | Kamprath, Nora |
Publisher: |
Universit?t Augsburg / Wirtschaftswissenschaftliche Fakult?t. Betriebswirtschaftslehre |
Subject: | Prozessmanagement | Kundenmanagement | Beziehungsmanagement | Prozessbewertung | process evaluation | process management | customer management |
-
Customer input management in service processes : needs and tools
Seppänen, Kaisa, (2015)
-
Customer input failures in service processes
Seppänen, Kaisa, (2014)
-
Mobile technology adoption among hotels : Managerial issues and opportunities
Han, Spring H., (2021)
- More ...
-
Kundenintegration in Geschäftsprozesse vonFinanzdienstleistungsunternehmen
Heidemann, Julia, (2011)
-
Einsatz von Reifegradmodellen im Prozessmanagement –Eine anwendungsorientierte Analyse
Kamprath, Nora, (2011)
-
Heidemann, Julia, (2011)
- More ...