Vernetzte Dienstleistungskunden als Co-Creators : die Rolle von Social Media
Year of publication: |
2015
|
---|---|
Authors: | Maas, Peter ; Steiner, Philipp Hendrik |
Published in: |
Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : strategische Ausrichtung von Kundeninteraktionen, Geschäftsmodellen und sozialen Netzwerken. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-08517-7. - 2015, p. 419-438
|
Subject: | Kundenintegration | Customer integration | Virales Marketing | Viral marketing | Online-Marketing | Internet marketing | Dienstleistungssektor | Service industry | Deutschland | Germany | Schweiz | Switzerland |
-
Hautz, Julia, (2014)
-
Evidence that user-generated content that produces engagement increases purchase behaviours
Malthouse, Edward C., (2016)
-
Campbell, Colin, (2014)
- More ...
-
When customers are willing to disclose information in the insurance industry
Steiner, Philipp Hendrik, (2018)
-
Beer, Simone, (2017)
-
Maas, Peter, (2016)
- More ...