Zur Berücksichtigung von Heterogenität versus funktionaler Flexibilität in Absatzreaktionsmodellen : eine empirische Studie auf Basis von Handelsdaten
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Weber, Anett ; Steiner, Winfried J. |
Published in: |
Journal of business economics : JBE. - Berlin : Springer, ISSN 0044-2372, ZDB-ID 201074-4. - Vol. 82.2012, 12, p. 1337-1365
|
Subject: | Absatz | Sales | Marktforschung | Market research | Preiselastizität | Price elasticity | Marketingmanagement | Marketing management |
-
Die Wirkung absatzpolitischer Instrumente : Metaanalyse empirischer Forschungsarbeiten
Mauerer, Nikolaus, (1995)
-
Otten, Cord, (2019)
-
Sales forecasting management : a demand management approach
Mentzer, John T., (2005)
- More ...
-
Accommodating heterogeneity and nonlinearity in price effects for predicting brand sales and profits
Lang, Stefan, (2015)
-
A comparison of semiparametric and heterogeneous store slaes models for optimal category pricing
Weber, Anett, (2017)
-
Steiner, Winfried J., (2014)
- More ...