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~institution:"Springer Fachmedien Wiesbaden"
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Innovation management
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2
Lead user
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Cognition
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1
Computerunterstütztes Verfahren
1
Computerunterstützung
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Consumer preferences
1
Customer integration
1
Decision
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Deutschland
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Disease Management
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Domestic care
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Elderly people
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Empirical method
1
Empirische Methode
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Entscheidung
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Fehlentscheidung
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Fertigungstechnik
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Forecast
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Führungsentscheidung
1
Germany
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Hauspflege
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Hilfsmittel
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Häusliche Pflege
1
Kind
1
Kognition
1
Konsumentenpräferenzen
1
Kooperation
1
Kunde
1
Kundenintegration
1
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Online availability
All
Undetermined
6
Type of publication
All
Book / Working Paper
6
Type of publication (narrower categories)
All
Thesis
Hochschulschrift
22
Collection of articles of several authors
3
Lehrbuch
3
Sammelwerk
3
Aufsatzsammlung
2
Case study
2
Fallstudie
2
Konferenzschrift
2
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Ratgeber
1
Textbook
1
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less ...
Language
All
German
4
English
3
Author
All
Koller, Hans
2
Baier, Daniel
1
Groß, Dominique-Pascal
1
Herstatt, Cornelius
1
Homburg, Christian
1
Marwede, Malte
1
Möslein, Kathrin
1
Naik, Hari Suman
1
Reiferscheid, Ines
1
Stock-Homburg, Ruth
1
Sänn, Alexander
1
Weeth, Alexander
1
more ...
less ...
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
Friedrich-Schiller-Universität Jena
3
IIF - Institut für Industriekommunikation und Fachmedien GmbH / Apprimus Verlag
3
Fraunhofer-Institut für Produktionstechnologie IPT
2
Josef Eul Verlag GmbH
2
RWTH Aachen
2
Shaker Verlag
2
Verlag Dr. Hut <München>
2
Verlag Dr. Kovač
2
Brandenburgische Technische Universität Cottbus-Senftenberg
1
College of Law and Business
1
Helmut-Schmidt-Universität
1
ISM University of Management and Economics
1
Ifo Institut
1
Institut für Produkt- und Prozessinnovation <Lüneburg>
1
Karlsruher Institut für Technologie
1
Logos Verlag Berlin
1
Mykolas Romeris University
1
Produktionstechnisches Zentrum Berlin
1
RWTH Aachen / Fakultät für Wirtschaftswissenschaften
1
RWTH Aachen / Lehrstuhl für Wirtschaftswissenschaften für Ingenieure und Naturwissenschaftler
1
School of Economics and Finance
1
Siauliai University
1
Technische Universität Braunschweig
1
Technische Universität Hamburg-Harburg
1
University of Western Sydney
1
Universität Essen / Fachbereich Maschinenwesen
1
Universität Mannheim
1
Vatanasakdakul, Savanid, Information Systems, Technology & Management, Australian School of Business, UNSW
1
more ...
less ...
Published in...
All
Research
5
Forschungs-/Entwicklungs-/Innovations-Management
3
Markt- und Unternehmensentwicklung / Markets and Organisations
1
Neue Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung
1
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
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-
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Date (oldest first)
1
Zusammenarbeit in der Neuproduktentwicklung : die Bedeutung von Macht aus einer intra- und interorganisationalen Perspektive
Reiferscheid, Ines
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011439704
Saved in:
2
The preference-driven lead user method for new product development : a comprehensive way to stimulate innovations with internal and external sources
Sänn, Alexander
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011619448
Saved in:
3
Simplifying solution space : enabling non-expert users to innovate and design with toolkits
Naik, Hari Suman
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011657296
Saved in:
4
Kognitive Verzerrungen bei Managemententscheidungen : experimentelle Untersuchungen zum organisationalen Kontext in der Neuproduktentwicklung
Weeth, Alexander
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011764228
Saved in:
5
Product development for distant target groups : an experimental study for the silver market
Marwede, Malte
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011653621
Saved in:
6
Lead User in der Medical Homecare-Industrie in Deutschland : eine empirische Analyse der Beziehungen von Nutzern, Intermediären und Herstellern
Groß, Dominique-Pascal
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011655274
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