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~person:"Helm, Roland"
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Germany
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5
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5
Marketingmanagement
5
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Innovation management
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4
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4
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Industrie
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Innovation diffusion
3
Innovationsdiffusion
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Internationales Marketing
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Lieferantenmanagement
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Manufacturing industries
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Measurement
3
Messung
3
Präferenz
3
Supplier relationship management
3
Unternehmenserfolg
3
Verbraucherverhalten
3
Adoption <Marketing>
2
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Online availability
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Undetermined
4
Free
2
Type of publication
All
Book / Working Paper
35
Article
13
Type of publication (narrower categories)
All
Arbeitspapier
11
Graue Literatur
11
Non-commercial literature
11
Working Paper
11
Article in journal
10
Aufsatz in Zeitschrift
10
Aufsatz im Buch
3
Book section
3
Hochschulschrift
3
Thesis
3
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
2
Lehrbuch
2
Textbook
2
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Handbook
1
Handbuch
1
Mehrbändiges Werk
1
Multi-volume publication
1
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Language
All
German
29
English
19
Author
All
Helm, Roland
Bruhn, Manfred
338
Homburg, Christian
235
Pepels, Werner
177
Huber, Frank
173
Kotler, Philip
172
Meffert, Heribert
162
Wiedmann, Klaus-Peter
142
Bauer, Hans H.
136
Herstatt, Cornelius
125
Belz, Christian
102
Diller, Hermann
101
Kumar, V.
100
Herrmann, Andreas
91
Tomczak, Torsten
90
Esch, Franz-Rudolf
83
Ahlert, Dieter
78
Burmann, Christoph
73
Krafft, Manfred
72
Kreutzer, Ralf T.
72
Kleinaltenkamp, Michael
71
Wirtz, Bernd W.
70
Fishburn, Peter C.
66
Backhaus, Klaus
65
Sheth, Jagdish N.
65
Sträßer, Anne-Katrin
65
Heinemann, Gerrit
64
Silberer, Günter
61
Verhoef, Peter C.
61
Fritz, Wolfgang
60
Kuß, Alfred
59
Albers, Sönke
57
Piller, Frank T.
57
Han, Heesup
56
Stauss, Bernd
56
Stock-Homburg, Ruth
50
Reichwald, Ralf
49
Reinecke, Sven
49
Hadwich, Karsten
48
Hollebeek, Linda D.
48
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Institution
All
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
Published in...
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Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
13
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
8
UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher
3
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
2
Grundwissen der Ökonomik : Betriebswirtschaftslehre
2
International journal of product development : IJPD
2
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
2
Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre
1
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
International journal of innovation management
1
International journal of knowledge management studies : IJKMS
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Review of managerial science
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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Strategien und Trends im Handelsmanagement : disziplinenübergreifende Herausforderungen und Lösungsansätze ; Festschrift für Professor Dr. Dr. h.c. Erich Greipl
1
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
1
Zukunft im Management
1
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1
A capabilities-based service development process for industrial manufacturers
Helm, Roland
;
Graf, Yvonne
- In:
International journal of knowledge management studies : …
9
(
2018
)
1
,
pp. 85-102
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011874957
Saved in:
2
Präferenzmessung : methodengestützte Entwicklung zielgruppenspezifischer Produktinnovationen
Helm, Roland
;
Steiner, Michael
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003476502
Saved in:
3
Planung und Vermarktung von Innovationen : die Präferenz von Konsumenten für verschiedene Innovationsumfänge unter Berücksichtigung des optimalen Simulationsniveaus und marktbezoge...
Helm, Roland
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001580339
Saved in:
4
Planung und Vermarktung von Innovationen : die Präferenz von Konsumenten für verschiedene Innovationsumfänge unter Berücksichtigung des optimalen Simulationsniveaus und marktbezoge...
Helm, Roland
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004667320
Saved in:
5
A customer-based approach for selecting attributes and levels for preference measurement and new product development
Steiner, Michael
;
Helm, Roland
;
Hüttl-Maack, Verena
- In:
International journal of product development : IJPD
21
(
2016
)
4
,
pp. 233-266
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011737706
Saved in:
6
Warm-ups before preference measurement
Helm, Roland
;
Buehren, Christoph
;
Pabst, Reinhold
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009570778
Saved in:
7
Using warm-up stages before measuring preferences for innovative products
Helm, Roland
;
Bühren, Christoph
;
Pabst, Reinhold
- In:
International journal of product development : IJPD
15
(
2011
)
4
,
pp. 227-248
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009508909
Saved in:
8
Zur Persönlichkeitsstruktur von Multiplikatoren im On- und Offline-Bereich: steigt deren Zahl durch die Online-Kommunikation?
Helm, Roland
;
Möller, Michael
;
Rosenbusch, Jana
- In:
Kundenintegration 2.0
,
(pp. 147-177)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009302935
Saved in:
9
How does consumer age affect the desire for new products and brands? : a multi-group causal analysis
Helm, Roland
;
Landschulze, Sebastian
- In:
Review of managerial science
7
(
2013
)
1
,
pp. 29-59
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009687311
Saved in:
10
Product development capabilities : exploring mediating and moderating links between international product adaptation and industrial manufacturers' business performance
Bauer, Katharina
;
Krinner, Stephanie
;
Helm, Roland
; …
- In:
International journal of innovation management
24
(
2020
)
7
,
pp. 2050084-1-2050084-37
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012271611
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